Національна дитяча спеціалізована лікарня
   «ОХМАТДИТ»     МОЗ України

Це єдиний офіційний сайт Лікарні!

В соцмережах наших офіційних сторінок немає!

 
Головна Про лікарню Цікаво Тендерний
комітет
Новини Антикорупція Контакти
 

Шановні відвідувачі сайту НДСЛ «Охматдит»!

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено повністю прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, із яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними і відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України “Про звернення громадян” розгляду не підлягають.

Адміністрація


1 680 коментарів до «Питання — Відповіді»

  1. Алина:

    Здравствуйте у нас такая проблема!Нам 11 месяцев .У нас в области ушка и чуть за ушком гемангиома кавернозная . Мы наблюдаемся у хирурга в Полтаве делал уколы (фластерон колол,и гидрокартизон),убирал частями током .Улучшения есть но очень медленно уже врач сказал что может пальцем достать до челюсти (была там опухоль).Рост гемангиомы устранили она не растет .но самое главное по словам хирурга это нерв который находиться возле ушка ближе к щеке .Хотелось бы обойтись без операции!Мы уже лечимся на протяжении 10 месяцев!Очень боимся за нерв , знаю что очень опасно ,может лицо покосить нам говорили если зацепить его.Хотелось проконсультироваться с Вами ,нам советовали клинику Харькова!!Мы не знаем что нам делать,или продолжать лечение с нашим хрургом или стоит зделать один раз операцию и ребенка не мучать!Что вы можете посоветовать ,на сколько большой риск операции????У нас на лице уже одни шрамы ,приезжаем в Полтаву с Кременчуга каждый месяц как только корочки слазят после прижигания током так и опять прижигают не могут поймать этот сосуд котрым оно питаеться ,большая (глубокая опухоль под нервом).
    Вот последний раз мы были у него в среду прижог током там где может быть сосуд.и тепер нам ехать через две недели он будет колоть фластерон возле нерва!
    Посоветуйте пожалуйста ,что вы можете сказать по этому поводу!Спасибо !

    • Адміністрація:

      Шановна п.Аліна!Відповіді на питання, які були поставлені у повідомленні, Ви зможете отримати, звернувшись до Тетруєвої Наталії Андріївни, лікаря відділення реконструктивно-пластичної мікрохірургії за тел.(044)236-96-54 після 4.09.2015 року

  2. Гриценко Юлія Вікторівна:

    Головному лікарю
    НДСЛ «Охматдит»
    Гладушу Юрію Івановичу
    сім’ї Гриценко
    м. Херсон

    Шановний Юрію Івановичу!

    Наша сім’я висловлює щиру подяку Вам за хорошу організацію прийому і лікування нашої донечки Тетянки, у якої при народженні виявлені вроджені вади обох очей (мікрофтальм, микрокорнеа, вроджена атипова катаракта,амбліопія, косоокість).
    Ці діагнози викликали у нас відчай і розпач, але звернувшись до Вашої лікарні і, зокрема, до Українського медичного центру дитячої офтальмології і мікрохірургії ока , ми повірили, що є велика надія на врятування зору завдяки професійно проведеній операції завідуючим Центру Баріновим Юрієм Вікторовичем, чуйному і уважному ставленні завідуючої дитячим офтальмологічним відділенням Барінової Анни Олександрівни.
    Саме ці чудові лікарі, їх колеги і весь персонал створюють атмосферу довіри, тепла і затишку. Дуже важливо і те, що ніяких зайвих коштів, крім матеріалів на операції, ми не витрачали, і навіть натяку на матеріальну подяку чи інші витрати ми ні від кого не отримали.
    Переконливо прохаємо Вас оцінити і відзначити вагому і напружену роботу Барінова Ю.В., Барінової А.О. та персоналу Центру.
    Попереду нас чекають тяжкі випробування та тривале лікування донечки, але впевнені, що завдяки всім вам ми їх подолаємо і одужання неодмінно настане!

  3. Сівтлана:

    Шановна Адміністрація! Вчора була з донькою в поліклінікі на Стрітенскій 7/9
    так це просто жах!!!!!! В реестратурі не просто жінки пенсійного віку,
    а з під парадного на лавці!! Мало того що всі
    обсуждають між собою , хамлять . Лікарі повільні і бездушні, обстежуючи дитину
    розмовляють про свої якісь справи . Дуже -дуже повільні й іноді грубі.
    Гастроентеролог більш як 30хв. приймає одну дитину. У всіх хто
    чекав в черзі ,було одне питання. Чому так повільно йде прийом?
    Хоча одна мамочка вийшла й скаржилась на лікарку, що вона постійно
    розмовляє по телефону. Хіба так лікар має працювати??? Більшості лікарям немає
    діла до дітей в коридорі. ЧОМУ ТАКА БАЙДУЖІСТЬ????

    • Адміністрація:

      Шановний відвідувач сайту НДСЛ «Охматдит»! Прохання викладати зауваження до роботи конкретних працівників нашого закладу для усунення недоліків у роботі, а не ділитися своїми емоційними враженнями, які можуть бути спричинені як впливом зовнішніх так внутрішніх факторів.

      Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено повністю прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
      Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, із яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними і відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України “Про звернення громадян” розгляду не підлягають.

      Адміністрація

  4. Виктория:

    Е готель при лікарні моя дитина має лягати на операцію де можна мені буде зупизупинитися

    • Адміністрація:

      Нажаль, готелю у нашому закладі немає. Умови перебування матері та дитини узгоджуються із заст. головного лікаря з медичних питань та зав.відділення,а також залежать від стану дитини і віку.

  5. Надія:

    Доброго дня. У дитини вроджена вада статевих органів, гіпоспадія. Потрібна операція. Куди нам звертатися: до хірурга чи до уролога? В поліклініку чи безпосередньо в лікарню(в стаціонар). Що потрібно для первинного прийому(попередня реєстрація, аналізи і які саме, УЗД, направлення тощо)? Щиро вдячна за відповідь.

    • Адміністрація:

      Шановна п. Надія!
      Вам необхідно взяти направлення на консультацію до лікаря-уролога в Консультативно-діагностичну поліклініку НДСЛ «Охматдит» за адресою: вул. Стрітенська 7/9, тел. (044)272-15-91.

      • Надія:

        Доброго дня.У нас є направлення з пологового відділення. З цим направленням нам куди? Дякую за відповідь.

      • Надія:

        Щиро дякую за відповідь. У нас є направлення з пологового відділення.Куди нам із ним звертатися? Дякую.

        • Адміністрація:

          Шановна п. Надія!
          Вам необхідно звернутися на консультацію до лікаря-уролога в Консультативно-діагностичну поліклініку НДСЛ «Охматдит» за адресою: вул. Стрітенська 7/9, тел. (044)272-15-91.

  6. Болбат Анастасия:

    скажите пожалуйста,куда именно нам нужно обратиться что бы обследовать ребенка?ребенку 1.7, в возрасте 1.5 случился инсульт,после чего она быстро восстановилась,но врачи предполагают,что могут быть следующие инсульты нам нужно обследовать сосуды головы и сердце!еще скажите, у вас делают МРТ с контрастом?и можно ли у вас заранее договаривать о палате?и какие документы нужно при себе иметь?

    • Адміністрація:

      Шановна п. Анастасія!
      Вам необхідно взяти направлення з місця проживання в Консультативно-діагностичну поліклініку НДСЛ «Охматдит» (м.Київ, вул. Стрітенська 7/9, т. (044)272-15-91)на консультацію до лікаря-невролога дитячого, який призначить необхідний об’єм обстежень для Вашої дитини.

      • Болбат Анастасия:

        Мы дозвонились в «ОХМАТДИТ»нам сказали,что нейрохирургии у вас нет,что лучше обратиться в институт Ромоданова,но он для взрослых,я не знаю как лучше поступить к вашему врачу-неврологу приехать или сразу с институтом Ромоданова договариваться там делают МРТ в сосудистом режиме то,что нам нужно как оказалось!мы будем ехать из далека,хотим уже точно знать,что делать!извините за неопределенность,просто не хочется ребенка возить по всем больницам в один день,после случившегося!Спасибо!

  7. Андрій:

    Повідомляю, що під час відвідування ввіреного Вам Консультативно-діагностичної поліклініки НДСЛ «Охматдит» 31.08.2015 о 08:40 – 08:55 з метою відвідування лікаря-ортопеда було виявлено наступні порушення:
    — в реєстратурі КДП мені як представнику моїх дітей було відмовлено у відвідуванні лікаря-ортопеда з причини відсутності на робочому місці лікарів Михайленко О.М. (у відпустці), Бабіч Ф.І. (лікарняний), Дерех І.З. (у відпустці). Таким чином вважаю, що порушено мої права та права моїх дітей як пацієнтів, в частині отримання належного медично-консультативного обслуговування, з причини безконтрольності керівництва КДП за графіком відпусток підлеглих працівників (у відпустці одночасно можуть перебувати не більше 50 % працівників, у цьому випадку з 3 фахівців тільки один мавби перебувати у відпустці);
    — о 09:00 – 09.05 на звернення до керівництва КДП в особі Українець Т.Л. щодо стану організації роботи КДП (ортопедів безпосередньо) обгрунтовуючої відповіді не отимав. Крім того було зясовано що Українець Т.Л. тимчасово виконує обовязки «заступника генерального директора по поліклінічній роботі» Бондаренко Л.В. з 6 липня по 7 серпня 2015 року на підставі наказу по кадрам НДСЛ «Охматдит» від 09.07.2015 № 205 (ТОБТО НАКАЗОМ ОБОВЯЗКИ ПОКЛАДЕНІ З 06.07.2015, А НАКАЗ ДАТУЄТЬСЯ 09.07.2015 – що є прямим порушенням трудового законодавства та кадрового діловодства кадровою службою НДСЛ «Охматдит»);
    — під час спілкування з 4 працівниками Консультативно-діагностичної поліклініки НДСЛ «Охматдит», останні скаржаться на низькі заробітні плати (1000-2000 ГРН) та не бажання працювати на цих посадах молодих фахівців, працівники бояться звертатись з якимись скаргами до керівництва т.я. важають що це є без результатним, або взагалі їх за відстоювання свої прав звільнять. ВВАЖАЮ що це Є ПРЯМИМ ДЖЕРЕЛОМ РОЗВИТКУ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ В ДІЯХ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПЕРСОНАЛУ КДП (для прикладу: ЗА «ВИНАГОРОДУ» ДОПОМОЖУТЬ БЕЗ ЧЕРГИ ВІДВІДАТИ ТОГО ЧИ ІНШОГО ЛІКАРЯ ПОЛІКЛІНІКИ, ЗДАТИ АНАЛІЗИ, ОТРИМАТИ ПОТРІБНУ ДОВІДКУ);
    — звертаю УВАГУ НА «ПРАВОПОРУШНУ ТА ГАНЕБНУ» ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ВІДВІДУВАЧІВ ОРГАНІЗАЦІЮ прийому та розподілу ПАЦІЄНТІВ У РЕЄСТРАТУРІ: в черзі треба вистояти від 1 до 2 годин, для того щоб тобі 30 хвилин перевіряли документи, виписували реєстраційну картку на одну дитину, виписували талончик 60-70 річні жіночки, які ще крім цього на якісь зауваження дозволяють собі хамити у відповідь («СОВОК У ВСІЙ КРАСІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ»). ХІБА НЕ МОЖНА ВПРОВАДИТИ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ, НЕ МУЧИТИ ЯК ПЕРСОНАЛ ТАК І ВІДВІДУВАЧІВ, зберегти та акумулювати наявні кошти на дійсно корисні речі ???
    — на сайті НДСЛ «Охматдит» відсутня електронна пошта для листування, скар та пропозицій, що вважаю не допустим в такому ШАНОВАНОМУ ЗАКЛАДІ;

    Ураховуючи викладене ПРОШУ ВАС вжити заходів реагування та інформувати про прийняті рішення по кожному виявленому порушенню (недоліку) у визначені законодавством терміни.

  8. Александр:

    Всем привет.
    Мы оперировались в Охматдете 1.5 года назад с диагнозом болезнь Гиршпрунга,лежали в торако абдоминальном отделении.Слава Богу мы попали к профессору Притула Василий Петрович и доктор Файзула.Эти имена я буду помнить всю свою жизнь.Человеческими качествами этих людей не перестаю восхищаться а профессионализм на высочайшем уровне.Нам было уделено максимум внимания и это при том что свободных мест в палатах не было.Операция прошла успешно.После операции Притула Василий Петрович каждое утро был у нас в палате до восьми утра и это при том что рабочий день у него с 9ти утра!Доктор Файзула в день по 5 раз минимум заходил.Забота и переживания за пациентов на лицо.Всегда ответят на все вопросы,разжуют и в рот положат.Всегда отвечают на телефонные звонки(если не на операции)и консультируют и днем и ночью!После такого Обращения с моим ребенком я естественно захотел как то их отблагодарить финансово.Ответ-«Мы сюда не за этим ходим» меня поставил в ступор.За анестезиологом(не помну имени но очень приятная женщина) вообще по всей больнице бегал хотел на шоколадку дать,к сожалению не догнал.Вообщем я и моя жена безгранично благодарны профессору Притуле Василию Петровичу и доктору Файзуле за их огромные сердца.А так же огромное спасибо медперсоналу,медсестрички внутривенные уколы так кололи что ребенок не плакал!Дай Бог Вам всего наипрекраснейшего,что бы на Вашем жизненом пути всегда встречались люди похожие на Вас.

  9. Марина:

    Здраствуйте.Подскажите пожалуста как нам записаться на операцию в Відділення торакоабдомінальної хірургії?

    • Адміністрація:

      Шановна п. Марія! Вам треба зателефонувати у відділення і узгодити питання щодо операції із зав. відділення Сільченко Михайлом Івановичем за тел.(044)236-22-54

  10. Лозовський:

    Шановні модератори сайту. Прошу інформувати про причини відмови публікації моєї скарги від 31.07.2015 у відгуках???

    • Адміністрація:

      Шановний п. А. Лозовський!Повідомляємо Вам про те, що сайт не працював з технічних причин.Ваше звернення опрацьовується і в найкоротший строк буде надано відповідь.

  11. Лозовський:

    Головному лікару НДСЛ «Охматдит»
    Гладуш Юрій Іванович

    Лозовського А.В.
    (в інтересах малолітніх дітей)
    контактна інформація наявна у скарзі направленій
    31.07.2015 о 11:51:37 та о 11:54:17 на факси «Охматдит»
    (044) 236-69-42 (приймальня)
    та (044) 236-61-65

    СКАРГА

    Повідомляю, що під час відвідування ввіреного Вам Консультативно-діагностичної поліклініки НДСЛ «Охматдит» 31.08.2015 о 08:40 – 08:55 з метою відвідування лікаря-ортопеда було виявлено наступні порушення:
    — в реєстратурі КДП мені як представнику моїх дітей було відмовлено у відвідуванні лікаря-ортопеда з причини відсутності на робочому місці лікарів Михайленко О.М. (у відпустці), Бабіч Ф.І. (лікарняний), Дерех І.З. (у відпустці). Таким чином вважаю, що порушено мої права та права моїх дітей як пацієнтів, в частині отримання належного медично-консультативного обслуговування, з причини безконтрольності керівництва КДП за графіком відпусток підлеглих працівників (у відпустці одночасно можуть перебувати не більше 50 % працівників, у цьому випадку з 3 фахівців тільки один мавби перебувати у відпустці);
    — о 09:00 – 09.05 на звернення до керівництва КДП в особі Українець Т.Л. щодо стану організації роботи КДП (ортопедів безпосередньо) обгрунтовуючої відповіді не отимав. Крім того було зясовано що Українець Т.Л. тимчасово виконує обовязки «заступника генерального директора по поліклінічній роботі» Бондаренко Л.В. з 6 липня по 7 серпня 2015 року на підставі наказу по кадрам НДСЛ «Охматдит» від 09.07.2015 № 205 (ТОБТО НАКАЗОМ ОБОВЯЗКИ ПОКЛАДЕНІ З 06.07.2015, А НАКАЗ ДАТУЄТЬСЯ 09.07.2015 – що є прямим порушенням трудового законодавства та кадрового діловодства кадровою службою НДСЛ «Охматдит»);
    — під час спілкування з 4 працівниками Консультативно-діагностичної поліклініки НДСЛ «Охматдит», останні скаржаться на низькі заробітні плати (1000-2000 ГРН) та не бажання працювати на цих посадах молодих фахівців, працівники бояться звертатись з якимись скаргами до керівництва т.я. важають що це є без результатним, або взагалі їх за відстоювання свої прав звільнять. ВВАЖАЮ що це Є ПРЯМИМ ДЖЕРЕЛОМ РОЗВИТКУ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ В ДІЯХ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПЕРСОНАЛУ КДП (для прикладу: ЗА «ВИНАГОРОДУ» ДОПОМОЖУТЬ БЕЗ ЧЕРГИ ВІДВІДАТИ ТОГО ЧИ ІНШОГО ЛІКАРЯ ПОЛІКЛІНІКИ, ЗДАТИ АНАЛІЗИ, ОТРИМАТИ ПОТРІБНУ ДОВІДКУ);
    — звертаю УВАГУ НА «ПРАВОПОРУШНУ ТА ГАНЕБНУ» ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ВІДВІДУВАЧІВ ОРГАНІЗАЦІЮ прийому та розподілу ПАЦІЄНТІВ У РЕЄСТРАТУРІ: в черзі треба вистояти від 1 до 2 годин, для того щоб тобі 30 хвилин перевіряли документи, виписували реєстраційну картку на одну дитину, виписували талончик 60-70 річні жіночки, які ще крім цього на якісь зауваження дозволяють собі хамити у відповідь («СОВОК У ВСІЙ КРАСІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ»). ХІБА НЕ МОЖНА ВПРОВАДИТИ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ, НЕ МУЧИТИ ЯК ПЕРСОНАЛ ТАК І ВІДВІДУВАЧІВ, зберегти та акумулювати наявні кошти на дійсно корисні речі ???
    — на сайті НДСЛ «Охматдит» відсутня електронна пошта для листування, скар та пропозицій, що вважаю не допустим в такому ШАНОВАНОМУ ЗАКЛАДІ;

    Ураховуючи викладене ПРОШУ ВАС вжити заходів реагування та інформувати про прийняті рішення по кожному виявленому порушенню (недоліку) у визначені законодавством терміни.

    31.07.2015
    Лозовський

    • Адміністрація:

      Шановний пане Андрію!
      Ваша скарга, яка надійшла до Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» 31.07.2015 року, уважно розглянута.
      Головне, що треба констатувати, медична допомога Вашим дітям була надана в повному обсязі, був проведений огляд дитячим ортопедом-травматологом та ортодонтом, батьки отримали медичне заключения та письмові рекомендації.
      Частина питань, на які Ви звертаєте увагу, дійсно існують і є проблематичними не тільки для нашого закладу. Для їх усунення потрібні корінні системні зміни в усієї української медицині.
      Але зауваження, які Ви зробили, в теперішній час розглядає спеціальна комісія, яка призначена адміністрацією нашого лікувального закладу. В разі виявлення конкретних недоліків та порушень, будуть терміново зроблені наші управлінські рішення, направлені на максимальне виправлення ситуації, а винні будуть притягнені до відповідальності.
      Про результати службового розслідування Ви будете проінформовані окремим листом в терміни, передбачені законодавством. Ми вдячні Вам за Вашу небайдужість.

      З повагою, головний лікар НДСЛ «Охматдит» Ю.І. Гладуш

      • Лозовський А.В.:

        Дякую Вам. Дуже чекаю на результати та зголошуюсь прийняти участь у заходах направлених на зміни та покращення системи

        • Адміністрація:

          Шановний п.А.Лозовський! На Вашу скаргу відправлено листа за №1237 від 12.08.2015р.

  12. Олена:

    Доброго дня!
    Чесно кажучі, були неприємно вражені якістю обслуговування у Консультативно-діагностичній поліклініці на вул. Стрітенська, 7/9, Київ. Наше радянське минуле у всій красі — нарочито повільний персонал післяпенсійного віку у реєстратурі збирає черги тривалістю більше години, люди товкуться щоб просто отримати відповідь на елементарне запитання, при чому здається таке враження, що пацієнти з дітками, що промаялися годину в цій черзі, чимось зобов’язані тим тітонькам, або навіть чимось їх образили, бо відповідь надається грубим тоном, зайве питання іх дратує, викликає реакцію, схожу із хамством. Ніби мета цих «служителів Гіппократа» — не надати медичну допомогу дитині, а навпаки знайти причину не надавати її.
    Яскравий доказ нежиттездатності бесплатної медицини. Сумно

    • Адміністрація:

      Пані Олена!
      Прийняли Ваші думки до уваги. На майбутнє плануємо комп’ютеризацію робочих місць в реєстратурі (при наявності матеріальних можливостей).

  13. Анастаія:

    Доброго дня! Хотіла би звернути увагу на ставлення пані Кисіль Надії Павлівни до моєї дитини! Вчора ми приїхали до її відділення у звязку з повторним зараженням пальця, нам поставили діагноз панаріція, здійснили хірургічне втручання, але через певний час запалення повернулось і ми змушені були повторно звертатися до лікарні. Хірургічне втручання здійснював лікар Кисіль Денис. До лікарні ми приїхали близько 15.30, пані Кисіль довгий час не звертала на нас увагу, хоча у коридорі крім нас майже нікого не було. Потім вона підійшла до дитини (дитині 1 рік і 2 місяці) грубо(!!) оглянула його пальчик і викрикнула: «Почему вы приехали так поздно? Я не буду сегодня вам ничего делать, приезжайте завтра в 11.00″. Хоча, попередньо нас просили приїзжджати саме в такий час тому, що вже меньший наплив людей. Я шокована її хамським криком, я шокована тим як вона шарпала палець дитини і я не розумію змісту її відмови надати нам допомогу. Можливо питання стосується матеріального заохочення? Але коли дитині робили хірургічне втручання перший раз, то я подякувала лікарю Кісілю Денису останнім що вмене було. Я не маю великих фінансових можливостей. Я шокована таким ставленням завідуючої відділенням! Я вважаю, що таке ставлення першої особи відділення ганьбить лікарню, яка користується довірою багатьох людей в нашій країні. Звичайно, я більше не звернусь у те відділення саме тому, що вона шарпала палець маленької дитини, кричала на мене і просто відмовила нам. Я маю тепер великий сумнів у якості попереднього хірургічного втручання. Як можна віддавати дитину їй, якщо вона так себе повела по відношенню до неї? Причому я була не сама і її дії бачила не тільки я.В такий важкий час шокує ставлення лікаря до маленької дитини, тимбільше, що ми повторно звертаємось і ще більше засмучує те, що ця людина очолює відділення самої кращої лікарні в Україні. Я не розумію на якій підставі лікар кричить? Який етичний кодекс дозволяє це робить? Тепер я змушена шукати інше місце, де мені можуть надати медичну допомогу, хоча я мешканка Києва і вважаю неправомірною її відмову, враховуючи ще й те, що стан пальця дитини поганий. Дякую.

  14. Алена:

    Добрый день! Моей дочери 3 месяца, в Виннице ей поставили диагноз- вроджена вада розвитку зорового аналізатора OS. Мікрофтальм. Мікрокорнеа. Колобома судинноі оболонки лівого ока,винницкие врачи направляют нас в ОХМАТДИТ для уточнения диагноза и возможного лечения. Подскажите пожалуйста, платные ли анализы и обследования, и если наш диагноз предусматривает инвалидность, возможна ли госпитализация.

    • Завідувач Центром дитячої офтальмології Барінов Ю.В.:

      Шановна п. Алена!
      Повідомляємо Вам про те, що отримати консультацію в Центрі дитячої офтальмології та мікрохірургії ока нашого закладу можливо після попереднього запису за тел. (044)236-24-63. Консультативні дні: вівторок, п’ятниця. Обстеження в лікарні «Охматдит» безкоштовне.

  15. Анна:

    Добрый день. Сегодня 06.07.2015 года сдавали с подругой донорскую кровь. Хотелось бы поблагодарить всех сотрудниц центра забора крови за приветливое и внимательное отношение к нам, как к донорам. Надеюсь мы сможем прийти к вам еще не раз!
    Пока ожидали в очереди, со слов других доноров поняли, что желающих отдать свою кровь было бы гораздо больше, если бы забор производился в выходные дни. Подумайте над этим, пожалуйста, так хочется, чтобы все детки были здоровы.

Залишити коментар

*