Розробка стандартів комунікації медперсоналу з пацієнтами та їхніми родинами


Червень 3 / 2019

9 місяців для впровадження стандартів комунікації – це багато чи мало? Саме стільки часу НДСЛ “ОХМАТДИТ“ МОЗ України разом із ГО “Горизонталі” за підтримки Міжнародного Фонду “Відродження” працюють над розробкою стандартів комунікації медперсоналу з пацієнтами та їхніми родинами, щоб покращити якість послуг та результати лікування.

За допомогою цього проекту будуть розробленні методики навчання лікарського персоналу на робочому місці в стінах ВІТ; рекомендації для медичного персоналу стосовно комунікації з сім’ями хворих та самим пацієнтами, підвищення культури взаємодії з ними. Медперсонал навчається за рахунок робочого часу без відриву від основних обов’язків. Тренерська команда (@Анастасія Леухіна, @Алла Антонова, @Зоя Максимова та Юлія Мосейчук) використовує методики інтерактивного навчання та реальних ситуацій для обговорення, рольових ігор та кейсів, щоб забезпечити максимальну практичність та відповідність локальним умовам.

Співпраця за проектом складається з декількох основних блоків, які обговорювалися з керівниками та працівниками лікарні – безпосередніми учасниками тренінгу.

Серед опрацьованих тем є тренінг з повідомлення поганих новин, розмова про смерть, паліатив, робота з внутрішніми страхами, емоційні тригери в спілкуванні медперсоналу та батьків, способи активного слухання.