Вакансія керівника/керівниці відділу клієнтського сервісу “ОХМАТДИТ” чекає на тебе


Травень 29 / 2025

Охматдит продовжує роботу з покращення системи обслуговування маленьких пацієнтів, пацієнток та їх родин. За підтримки Фундація Дім Рональда МакДональда в рамках проєкту “Комплексна підтримка розвитку клієнтського сервісу в НДСЛ “Охматдит” заплановано відкриття відділу – клієнтського сервісу, що допоможе налагодити та розвинути якісну взаємодію з клієнтами та клієнтками медичного закладу.

Мета нового підрозділу – зробити послуги лікарні більш доступними та зручними, посилити сімейно орієнтованість та підвищити рівень задоволеності від взаємодії з лікарнею. Ми шукаємо амбітного/у керівника/цю нового відділу.

Ми шукаємо амбітного/у керівника/цю нового відділу.

  • Повна зайнятість.
  • Заробітна плата за результатами співбесіди.
  • Досвід роботи в медицині не обов’язковий.

Чим займатиметься керівник/керівниця відділу клієнського сервісу “Охматдит”?

  • Відповідатиме за організацію та контроль діяльності фронт-офісу – кол-центру та рецепції, а також координуватиме працівників цих структур.
  • Створить та оновлюватиме стандарти обслуговування та розробить систему моніторингу для їхнього виконання.
  • Створить систему безперервного навчання медичного та немедичного персоналу лікарні, який направлений на реалізацію людиноцентрованого та сімейно орієнтованого підходу в лікарні.
  • Створить систему постійного залучення пацієнтів/ок та їх родин (проведення опитувань, збір даних про задоволеність клієнтів та інші сервісні показники, надання аналітики профільному заступнику директора, стимулювання управлінських рішень, щоб покращити показники досвіду пацієнтів/ок та їх родин).
  • Налагодить систему моніторингу недоліків у роботі лікарні, що стосується сервісу та комунікації з клієнтами/клієнтками медичного закладу (пацієнтами/пацієнтками та їх родинами), розроблятиме рішення та контролюватиме їх впровадження.
  • Керуватиме напрямком збору та опрацювання звернень, скарг та пропозицій від клієнтів та клієнток лікарні, формуватиме підходи до персоналізованої взаємодії з клієнтами лікарні та рішення для усунення причин скарг.
  • Організовуватиме рутинну роботу відділу з метою поширення інформації про послуги, що надається в медичному закладі, залучення до отримання послуг нових клієнтів та клієнток.

Що ми очікуємо від претендентів?

  • Наявність вищої освіти.
  • Успішний досвід роботи в сфері розбудови сервісних процесів від 3 років.
  • Виражені лідерські якості, високий рівень сервісності та емпатії.
  • Глибока мотивація до внесення змін у медичну галузь та високий ступінь щирості в цьому прагненні.
  • Висока комунікабельність та вміння ефективно спілкуватися з різними групами осіб.
  • Здатність контролювати емоції та виявлення стресостійкості в різних ситуаціях.
  • Досвід управління командою від 3 років та виражена орієнтованість на досягнення результатів.
  • Високі організаторські здібності та відповідальність за власні дії.

Ми віримо в можливості кожного кандидата та кандидатки і допоможемо розкрити їх, незалежно від попереднього досвіду роботи.

Що ми пропонуємо?

  • офіційне працевлаштування;
  • безкоштовне навчання та підтримка;
  • стабільна робота в дружному колективі.

Бажаєте змінювати медицину, покращувати сервіс в найбільшій дитячій лікарні України?

Резюме чекаємо на пошту o.polozenko@ohmatdyt.com.ua та n.solonchuk@ohmatdyt.com.ua ДО 11 ЧЕРВНЯ 23.59.

Онлайн та офлайн співбесіди проводитимуться з 16 червня 2025 року. За результатами відбору в липні передбачене навчання.

Контактна особа – Олег Полозенко 0442398750.