Охматдит продовжує роботу з покращення системи обслуговування маленьких пацієнтів, пацієнток та їх родин. За підтримки Фундація Дім Рональда МакДональда в рамках проєкту “Комплексна підтримка розвитку клієнтського сервісу в НДСЛ “Охматдит” заплановано відкриття відділу – клієнтського сервісу, що допоможе налагодити та розвинути якісну взаємодію з клієнтами та клієнтками медичного закладу.
Мета нового підрозділу – зробити послуги лікарні більш доступними та зручними, посилити сімейно орієнтованість та підвищити рівень задоволеності від взаємодії з лікарнею. Ми шукаємо амбітного/у керівника/цю нового відділу.
Ми шукаємо амбітного/у керівника/цю нового відділу.
- Повна зайнятість.
- Заробітна плата за результатами співбесіди.
- Досвід роботи в медицині не обов’язковий.
Чим займатиметься керівник/керівниця відділу клієнського сервісу “Охматдит”?
- Відповідатиме за організацію та контроль діяльності фронт-офісу – кол-центру та рецепції, а також координуватиме працівників цих структур.
- Створить та оновлюватиме стандарти обслуговування та розробить систему моніторингу для їхнього виконання.
- Створить систему безперервного навчання медичного та немедичного персоналу лікарні, який направлений на реалізацію людиноцентрованого та сімейно орієнтованого підходу в лікарні.
- Створить систему постійного залучення пацієнтів/ок та їх родин (проведення опитувань, збір даних про задоволеність клієнтів та інші сервісні показники, надання аналітики профільному заступнику директора, стимулювання управлінських рішень, щоб покращити показники досвіду пацієнтів/ок та їх родин).
- Налагодить систему моніторингу недоліків у роботі лікарні, що стосується сервісу та комунікації з клієнтами/клієнтками медичного закладу (пацієнтами/пацієнтками та їх родинами), розроблятиме рішення та контролюватиме їх впровадження.
- Керуватиме напрямком збору та опрацювання звернень, скарг та пропозицій від клієнтів та клієнток лікарні, формуватиме підходи до персоналізованої взаємодії з клієнтами лікарні та рішення для усунення причин скарг.
- Організовуватиме рутинну роботу відділу з метою поширення інформації про послуги, що надається в медичному закладі, залучення до отримання послуг нових клієнтів та клієнток.
Що ми очікуємо від претендентів?
- Наявність вищої освіти.
- Успішний досвід роботи в сфері розбудови сервісних процесів від 3 років.
- Виражені лідерські якості, високий рівень сервісності та емпатії.
- Глибока мотивація до внесення змін у медичну галузь та високий ступінь щирості в цьому прагненні.
- Висока комунікабельність та вміння ефективно спілкуватися з різними групами осіб.
- Здатність контролювати емоції та виявлення стресостійкості в різних ситуаціях.
- Досвід управління командою від 3 років та виражена орієнтованість на досягнення результатів.
- Високі організаторські здібності та відповідальність за власні дії.
Ми віримо в можливості кожного кандидата та кандидатки і допоможемо розкрити їх, незалежно від попереднього досвіду роботи.
Що ми пропонуємо?
- офіційне працевлаштування;
- безкоштовне навчання та підтримка;
- стабільна робота в дружному колективі.
Бажаєте змінювати медицину, покращувати сервіс в найбільшій дитячій лікарні України?
Резюме чекаємо на пошту o.polozenko@ohmatdyt.com.ua та n.solonchuk@ohmatdyt.com.ua ДО 11 ЧЕРВНЯ 23.59.
Онлайн та офлайн співбесіди проводитимуться з 16 червня 2025 року. За результатами відбору в липні передбачене навчання.
Контактна особа – Олег Полозенко 0442398750.