Покращення надання послуг пацієнтам, підвищення рівня їх задоволеності, оптимізація сервісних процесів: в Охматдиті відбулася стратегічна сесія


Лютий 14 / 2025

Цього тижня в Охматдиті відбулася стратегічна сесія, яка стала важливим етапом у реалізації великого проєкту з покращення сервісу лікарні.

Разом із Фундація Дім Рональда МакДональда та ГО “Медичні лідери” під керівництвом Yuliya Brykulska ми почали працювати над новим рівнем обслуговування, де кожен пацієнт і його родина отримують не тільки найкращу медичну допомогу, але й відчувають підтримку на кожному етапі лікування.

Цей захід став початком величезної трансформації! Стратегічна сесія стала надзвичайно цікавим та динамічним процесом, у якому активно брали участь лікарі, медсестри, адміністративний персонал та керівництво лікарні.

Під час сесії команди обговорювали важливі теми: як покращити взаємодію з пацієнтами, які процеси потрібно вдосконалити та як створити комфортне середовище для всіх, хто звертається за допомогою. Це була жива та натхнена дискусія, де кожен мав можливість поділитися своїми ідеями і баченням щодо покращення сервісу.

Цей проєкт включає кілька етапів:

  • Аудит сервісних процесів, аналіз шляху клієнта та оцінка досвіду пацієнтів.
  • Створення стратегії розвитку клієнтського сервісу та комунікацій.
  • Оптимізація роботи фронт-офісу, кол-центру та рецепцій.

Це не просто зміни в обслуговуванні – це зміна в культурі взаємодії з пацієнтами, де лікарі, медсестри та адміністративний персонал разом працюють на те, щоб полегшити шлях кожного пацієнта. І ми вже бачимо, як цей процес надихає всіх учасників!

Більше фото за посиланням.